angeldream

Alla inlägg under april 2013

Av Elisabeth Monnight - 28 april 2013 16:13

Jag har 15 besökare, jag har ju inte ens hunnit göra ett inlägg idag! :O Alvarligt, finns det så många som faktiskt går in på min blogg och läser och bryr sig om den! :O Eller, visst vet jag att det finns flera som gör det, men 15 pers?! :O Komentera om du faktiskt går in på bloggen ibland, eller rösta på min omröstning! ;) E ganska nöjd med resultaten! De flesta har röstat på nåt som gör mig ganska glad! <3

                      




   

 


Av Elisabeth Monnight - 28 april 2013 16:03

Tänkte visa några fina gamla bilder från december då jag började blogga! ;)

                                                                         


Det var min första riktiga bloggmånad, startade ju igentligen bloggen för ganska längre sen, men orkade inte blogga då!  XD Men vet ni vad, här kommer jätte få bilder från andra månader innan! ;)

                             

Orkade inte ens redigera bilderna då.. XD Lat...

 





Av Elisabeth Monnight - 27 april 2013 13:08

Det märkte inte jag först! Men på den här bilden har tjejen ett nytt jätte fint hår!

Example!

När det kommer ut vill jag ha det ett tag! :O

 

Av Elisabeth Monnight - 26 april 2013 07:57

SPOILERVARNING!


I uppdragen blev Gretchen lite galen....

 

Men det blev ett lyckligt slut! :D

 

 

Av Elisabeth Monnight - 25 april 2013 20:37

Gillar igentligen inte riktigt akhal-tekéer IRL, men den här på SSO är bara för UNDERBART, GUDOMLIGT VACKER! Vill verkligen ha den! jag har räknat hur lång tid det kommer ta för mig att samla ihop pengar... 8 veckor.. Om man inte räknar med SC:en jag kommer få den här veckan... MEN! Ett stort MEN! Jag fyller år en 12 maj! (samma dag som April Starwood föresten.. XD) Då ska jag önska mig 2000 sc! Eller, jag kommer då köpra SC när det blir dubbla SC nästa gång, så min önskning komme rlite efter, men så får det bli! Då kommer jag ha jätte mkt! Då kanske jag köper den söta cremello färgade Akhal-tekéen! :D


Här e en bild på Akhal-tekéen i SSO och en IRL. I just cremello färgen då.

 

Jag gillar dock inte manen på den i SSO, men det spelar ingen roll, för färgen e så vacker, och någon gång kommer man ju kunna byta! Då ska jag byta till den Cinnamon har, det är snyggaste manen på SSO hitills tycker jag! ;)

 

   


Av Elisabeth Monnight - 25 april 2013 20:24

Va en liten stafett idag! Vi skulle klä ut oss till "my little ponys" typ! XD Här e min outfit!

 

Mitt lag vann! YEY! :D Sen körde vi kinesiska muren, eller som jag kallar det idag, regnbågsmuren! Efter det körde vi oxå kurra! Här e några sjuka bilder på mig på mitt gömställe! XD

     

 

Av Elisabeth Monnight - 25 april 2013 20:19

Tog tillbaka min super gamla outfit idag! Hade den typ hela tiden mellan oktober-december 2012! Sen efter många vinterjackor då snön kom, så tappade jag intresset för de kläderna, tyckte inte om de lika mkt, men nu e de tillbaka! :D

 

Älskar tröjan! <3 Hade bara glömt den ett tag! Sen red jag i westernsadel hela tiden förr, men det var väldigt länge sen. Och schabraket har jag alltid älskat! <3

 

Av Elisabeth Monnight - 25 april 2013 20:09

Det tog 30 sec efter att jag i förra inlägget skrev att jag vill ha ny xoxo bild, så var den nya klar! Bokstavligen! Någonstans mellan 30-40 sec så va den klar! XD Här e den!

       

Skrev ju bara dit Xoxo på den här bilden som jag har i min presentation! XD

Presentation


Hej och välkommen! Jag heter Elisabeth Moonnight och är 16 år, jag bor på ön Jorvik tillsammans med min häst Angeldream! På den här bloggen får du läsa om vårt roliga, underbara och hästiga liv!

Kartor

Kaka?

    

Min kanal

       

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust. Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en till flicka och häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat...
Vem är den flickan?

Sök i bloggen

Några frågor?

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Starstable bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards