angeldream

Direktlänk till inlägg 29 november 2013

Jultomten

Av Elisabeth Monnight - 29 november 2013 16:11

Vet att det här inlägget är lite sent att lägga ut, men tänkte sprida mina tankar om onsdagsuppdateringen denna vecka! ^^

Jag är väldigt nöjd med julfirandet! Hoppades på att det skulle vara juluppdrag i Skördebyggden oxå, där står ju själva jultomten! :D Väldigt glad att det är nytt i år. Jag har firat jul på Jorvik alla 3 åren, och de förra 2 åren var det precis samma uppdrag, men nu kom det något nytt! :D Väldigt glad! :D Men vet inte om det är samma uppdrag i silvergladebyn som de andra åren, lite skillnad i konversationerna är det i alla fall har jag märkt. Men gjorde bara uppdrag i onsdags så vet inte, hann inte igår.


(Bild från i onsdags då jag sågade av Angels båda framben och välte en gran på henne! :3

   

Granen i skördebyggden tror jag är lite störra en den i silverglade byn, det såg i alla fall ut så.

     

   

Det där med julönskningar blev jag första glad för när jag läste, men sen när jag tänkte efter kom jag på att man bara brukar få hö, äpplen och annat tråk...


- Några av juluppdragen kommer ge dig "Julönskningar" som tack för hjälpen! Dessa Julönskningar kan du byta mot slumpmässiga julklappar hos Jultomten i Jarlaheim. Du kommer kunna få samma julklapp flera gånger av Jultomten då det är helt slumpmässigt vad han ger dig. Det finns runt 50 olika julklappar i säcken!


Men sedan när jag loggade in och provade blev jag överlycklig! Man får jättefina presenter! :D Hoppas jag hinner få alla grejer man möjligen kan få! ^^ Det här är de grejer jag fått hittills! :3 2 par gladögon, en jätte söt stickad blå mössa och en super vackert träns som är värt att dö för! *.*

              



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth Monnight - 6 februari 2014 15:32


Lite pinsamt att jag skrev att jag ska börja blogga för lite mindre än en månad sen och inte gjort ett enda inlägg efter det, men vill verkligen inte helt enkelt, spelar inte ens starstable längre... :/ Går typ in på onsdagarn då det ät uppdatering b...

Av Elisabeth Monnight - 13 januari 2014 15:21


Ska nu försöka börja blogga igen efter en lång skön bloggpaus.. xD Kan inte garantera att det blir aktivt bloggande, men ska försöka med 1 inlägg om dagen! :D   ...

Av Elisabeth Monnight - 20 december 2013 13:05

Kommer ha bloggpaus ett tag.. Men önskar er alla en god jul! :D <3 ...

Av Elisabeth Monnight - 14 december 2013 17:06

Alltså, gillar hennes blogg och brukade gå in på den ofta. Men nu går det inte, den ber om någon windows lösenord och användarnamns grej. Fattade inte om det var någon inställning hon gjort eller om det va min dator som krånglade, så bestämde mig för...

Av Elisabeth Monnight - 10 december 2013 18:50

Har länge funderat på vilken häst jag ska köpa, har bestämt mig! Ska köpa en arab, när de kommer ut! Ni kanske läst på starstables facbook sida att det kommer något innan jul, och jag antar att det är araber eftersom det ser ut som det på bilden.. xD...

Presentation


Hej och välkommen! Jag heter Elisabeth Moonnight och är 16 år, jag bor på ön Jorvik tillsammans med min häst Angeldream! På den här bloggen får du läsa om vårt roliga, underbara och hästiga liv!

Kartor

Kaka?

    

Min kanal

       

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust. Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en till flicka och häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat...
Vem är den flickan?

Sök i bloggen

Några frågor?

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Starstable bloggar


Skapa flashcards