angeldream

Alla inlägg under september 2013

Av Elisabeth Monnight - 16 september 2013 15:23

Jag har bestämt mig för att sluta blogga.... Har tappat intresset för starstable lite, alltså, jag går mest in för att prata med vänner ibland osv, men är inte inne så mkt.. Och liksom blogga om nåt man inte är å intresserad av mer.... Nä.. Har inte heller tid, måndagar är det skola och ridning, tisdagar skola, onsdagar skola och gitarrkurs, torsdagar skola och skötning och fredagar skola, och ledig helg, men är inte hemma varannan helg heller... Hinner bara inte, vill inte längre, kommer intresset tillbaka så kommer jag börja igen kanske. Vill fokusera mer på verkligheten nu, skolan, läxor, hästa, gitarr och vänner! :) Känns tråkigt att sluta, men följ mig gärna på instagram om ni vill, för tänkte kanske börja IRL blogga istället men tkr instagram räcker.. :P


Länk: http://instagram.com/emelie_harryup


(för mina vänner i starstable, om ni vill kn ni berätta era instagram konton så följer jag gärna!

Vill avsluta detta med min favoritlåt ( XD ) Inte riktigt då... Men ändå.. Och sen foton som minne <3


Det är pewdiepie, kändaste yt kanalen! ^^ Han är svensk men pratar eng han spelar typ spel och kommenterar när han spelar! Skitkul, roligare än vad man tror i början! ;) Den här låten är den bästa i världen... XD

Hejdå! Varit jätte kul att blogga! Kommer fortsätta med videos på youtube dock! ;)

       

                                                         

         

          

   

Hejdå! <3

 

Av Elisabeth Monnight - 10 september 2013 22:28

2 videos som fått mig att asgarva så att jag inte kan andas.. XD

Niall skriker "i´m a big fat idiot!" och sen...................... XD XD XD


Och den här, den är 10 min men det är den enda som fanns, självklart är det inte meningen att ni ska kolla på hela, samma sak hela tiden.. Men det är väldigt roligt eftersom jag inte var beredd på det! XD


Haha! XD Förlåt, men garvade ihjäl mig... X)

 

Av Elisabeth Monnight - 8 september 2013 21:11

  Såg den filmen igår med Sam, den va jätte bra! Va tvungen att försöka hitta de roligaste delarna på yt! XD


De klär ut sig lite.. XD


Och slutet på den här videon! XD


Och när de campade i SVERIGE


Och när de fiskade... XD


Jag gillade filmen såklart.... Tipsar den men om du inte gillar 1D kanske du inte ska se den.. XD



 

Av Elisabeth Monnight - 7 september 2013 20:09

Bara jag som nu verkligen har lust att köpa den här perfymen nu? XD

Förlåt för den dåliga bloggningen, är inte så jätte intresserad just nu, just nu är jag mkt inne på yt, därför kommer mycket videos.. XD Och mycket 1D oxå men JAG KAN INTE GÖRA NÅT ÅT DET! XD

 

Av Elisabeth Monnight - 5 september 2013 22:50

  ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN SÅ JÄWLA MYCKET! <3

 

Jag

Av Elisabeth Monnight - 3 september 2013 15:14

Tänkte visa lite bilder på mitt riktiga jag! ^.^

Presentation


Hej och välkommen! Jag heter Elisabeth Moonnight och är 16 år, jag bor på ön Jorvik tillsammans med min häst Angeldream! På den här bloggen får du läsa om vårt roliga, underbara och hästiga liv!

Kartor

Kaka?

    

Min kanal

       

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust. Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en till flicka och häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat...
Vem är den flickan?

Sök i bloggen

Några frågor?

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Starstable bloggar


Skapa flashcards