angeldream

Alla inlägg under maj 2013

Av Elisabeth Monnight - 28 maj 2013 19:28

Glöm inte att jag har en tävling! En fototävling har vi här! Hitta på nåt riktigt fint och ha channsen att vinna fina priser! :D Vinnaren får:

  • En intervju
  • Plats som månadens blogg och din bild hamnar oxå i menyn
  • Bland blogg länkarna för evigt
  • Om du vill gör jag en header åt dig ( Ifall du tycker min header e fin!  XD )
  • Vi kan gå på en bugg tur och jag kan visa dig buggar om jag kanske kan något du inte kan

Datum då vinnaren utses kommer när vi har minst 10 deltagare, så det blir en tävling av det hela! XD


Hur du kommer med i tävlingen

Komentera att du är med i tävlingen helt enkelt! Så skriver jag upp dig på ett papper så kommer du med i tävlingen! Vinnaren lottas sedan ut! ;) Helt rättvist på hedersord! Du behöver inte ha en blogg alls, du behöver inte heller ha en SS blogg. Det viktigaste är att du har ett SS konto så du kan fot då! ;) Men skriv blogg namnet när du komenterar! ;) Här är exempel på hur era bilder kan se ut! ;) Om du vill redigera eller inte bestämmer du själv! En bild måste inte vara finast om den är redigerat, men det är riktigt fint! ;)

     

   

Skriv gärna ditt namn på bilden bara! ;) Det behöver inte vara diskret utan du kan skriva det med stora bokstäver i en stil du tycker är fin! ;)


Så vad väntar du på? Anmäl dig och ha channs att vinna! ;)

Av Elisabeth Monnight - 28 maj 2013 19:09

Sorry för det. Men har ju faktiskt gjort 2 stycken videos! :D Det tog ett tag att få ihop den första. Movie maker är ganska jobbigt enligt mig.. XD Det jobbiga är att ljudet alltid hamnar på fel plats om jag inte lyssnar från hela början så det är svårt att få rörelerna att matcha med musiken, och man måste klippe videosnarna en och en och det blir jätte konstigt hur som helst! XD Vill ha min gamla version av movie maker, den va ju jätte bra! Hur som hellst håller jag på men en ny video, har inte filmat klart än, men snart så! ;) Föresten, glöm inte att kolla in min youtube kanal som jag omvandlat till en starstable kanal! :D


 

 

Av Elisabeth Monnight - 28 maj 2013 19:00

 

 

Av Elisabeth Monnight - 27 maj 2013 20:04

Min andra video! :D Ska börja med att göra mkt videos nu! ^^ Ny hobby! X3 Har därför fixat i ordning min YT kanal till en starstable kanal! XD Förut var den bara för att jag skulle kunna komentera och prenumerera på grejer! XD Skulle ha gjort en 3:e film idag men jag orkade inte till slut.. :P Länk till youtube kanalen finns bland menyavdelningarna! ;)

 


Av Elisabeth Monnight - 27 maj 2013 14:45

Jag har gjort min första video nu! :D


Ganska nöjd ändå! ^^ Faktiskt första jag gjort. Men då har jag en fråga till er, vilken låt ska nästa starstable musikvideo ha? Här e dem jag väljer mellan.


Selena Gomez-Come and get it


Passenger-Let her go


MIKA, Ariana Grande- Popular song




Eller har du kanske en idé till en annan låt? ^^ Säg gärna vad du tycker ;)

 

Av Elisabeth Monnight - 26 maj 2013 22:03

Här är nästa tävling! Det är en foto tävling! :D Hitta på nåt riktigt fint och ha channsen att vinna fina priser! :D Vinnaren får:

  • En intervju
  • Plats som månadens blogg och din bild hamnar oxå i menyn
  • Bland blogg länkarna för evigt
  • Om du vill gör jag en header åt dig ( Ifall du tycker min header e fin!  XD )
  • Vi kan gå på en bugg tur och jag kan visa dig buggar om jag kanske kan något du inte kan

Datum då vinnaren utses kommer när vi har minst 10 deltagare, så det blir en tävling av det hela! XD


Hur du kommer med i tävlingen

Komentera att du är med i tävlingen helt enkelt! Så skriver jag upp dig på ett papper så kommer du med i tävlingen! Vinnaren lottas sedan ut! ;) Helt rättvist på hedersord! Du behöver inte ha en blogg alls, du behöver inte heller ha en SS blogg. Det viktigaste är att du har ett SS konto så du kan fot då! ;) Men skriv blogg namnet när du komenterar! ;) Här är exempel på hur era bilder kan se ut! ;) Om du vill redigera eller inte bestämmer du själv! En bild måste inte vara finast om den är redigerat, men det är riktigt fint! ;)


       

          

Skriv gärna ditt namn på bilden bara! ;) Det behöver inte vara diskret utan du kan skriva det med stora bokstäver i en stil du tycker är fin! ;)


Så vad väntar du på? Anmäl dig och ha channs att vinna! ;)

  

Av Elisabeth Monnight - 26 maj 2013 21:23

VÄRLDENS GLÄDJE! Den 23 september kommer det komma en kanal på TV med BARA HÄSTAR! DEN SKA JAG HA!

 


Presentation


Hej och välkommen! Jag heter Elisabeth Moonnight och är 16 år, jag bor på ön Jorvik tillsammans med min häst Angeldream! På den här bloggen får du läsa om vårt roliga, underbara och hästiga liv!

Kartor

Kaka?

    

Min kanal

       

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust. Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en till flicka och häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat...
Vem är den flickan?

Sök i bloggen

Några frågor?

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Starstable bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards