angeldream

Alla inlägg under februari 2013

Av Elisabeth Monnight - 12 februari 2013 17:12

Vi körde sanning eller konka med klubben igår kväll! Det var lite småläskigt... O.o

 

Vi va ganska många där, det va superkul!

 

Av Elisabeth Monnight - 12 februari 2013 16:57

Tog en liten ritt till Valedale. Angel var duktig eller busig, hon var mitt emellan, var helt ok en bit, se kunde hon ibland va lite envis! XD Men det spelar ingen roll, för det var super skönt! Det var väldigt varmt!

           

När jag var framme hjälpte jag till med lite smått och gott där. Valedale är en mysig by! <3

     

Det var väl allt för tillfället, kommer fler inlägg sen! PS: Det här hände igår... Jag gör alltid så här! Måste lära mig att sluta berätta om vad jag gjort för än dagen efter...



 


Av Elisabeth Monnight - 11 februari 2013 21:20

Här är överaskningen! Jag har gjort en film! Eller, igentligen är det typ fel överaskning... Jag ha bara kunnat ladda upp en av filmerna, den andra vill inte! Den bara "nej". Jag blir supersur! För den filmen har jag lagt ner mycket mer tid på! Aja, här är i alla fall den som gick att ladda upp, man hoppas på att kunna ladda upp den andra också någon gång. Den är bara foton, men jag har listat ut hur man tar musike från starstable... Så lite roligt blir det ändå!


Gillar du filmen? Eller, du behöver inte tycka att den är superbra, men det är min första starstable video. Aja, andra videon kommer kanske en annan gång... Berättar inte vad den handlar om! XD

 

Av Elisabeth Monnight - 11 februari 2013 21:03

Överaskningen kommer alldeles strax. Eller, kanske inte riktigt strax. Den kommer tidigast klockan halv 10. Inlägg om vad jag gjort idag kommer inte komma idag, eftersom jag inte hinner fixa dem nu. Men imorn kommer det, en massa inlägg om vad jag gjort idag! ;)

 

Av Elisabeth Monnight - 11 februari 2013 15:58

Va med klubben! Även kallat "körvarna"! XD Vi körde kull i fort pinta! Bara en bild, eftersom att hålla på att fota är inte riktigt det man gör när man kör kull, då ska man hålla koll på kullaren!

    

PS: Har ändrat på en av "efterbilderna" eller vad man nu kallar det! XD

Före:

 

Efter:

 

Fast, den blev lite failad nu när jag tänker på det... Det är en linje där nere som jag inte målat över! XD Och sen vill jag ha samma typsnitt som på den första. Aja, ändrar det senare idag! ;)


PS: Har en överaskning till er som jag lagt ner mycket tid på... Den kommer senare idag... Glöm inte att kolla....

 


Av Elisabeth Monnight - 11 februari 2013 15:39

Har hjälpt till i moorland lite. Mjölkat Rosie och plockat lite ved! :) Mockat, mata hästarna... osv.

   

Det var ett litet småinlägg bara! :) Kommer mer sen. Föresten så kommer kanske nästa del av Wildheart idag. Kanske. :)

 


Av Elisabeth Monnight - 11 februari 2013 15:23

Inge komentarer? Inga frågor? Har en massa besökare varje dag men ingen säger någonting! Jag har ju typ minst 6 besökare om dan! MINST! Det är väl tillräckligt för att någon ska komentera något någon gång?! Jag brukar ju få typ 9 besökare om dan. Någon här går väl in och kollar lite på bloggen då och då, men flit då. Som spelar starstable. Någon som kanske är med i klubben jag är med i, Pink stars. Eller någon som spelar starstable som vill ses? Någon som inte spelar starstable som undrar vad jag spelar för spel osv? Någon i starstable som just börjat och har några frågor? Hur man rider utan häst, hur man går runt i skönhetssalongen? Jag svarar gärna! Till och med om någon vill ha hjälp att hitta en stjärna så kan jag hjälpa!


Hehe, jag e inte sur om jag låter som det! XD Bara någon som gärna vill att ni berättar vad ni tycker! :) Komentera eller ställ en fråga gärna! <3 Snälla söta rara! XD <3


Föresten, kom ihåg att rösta på omröstningen! ;)

 

Av Elisabeth Monnight - 11 februari 2013 07:57

Igår red jag och Angel en lång ritt över silverglade fälten! Sedan red vi vidare till andra platser. Vi övade lite på allt möjligt där. Hoppning, dressyr. Bara små övningar... Och sen red vi ju bara runt lite också! :)

                       

De va allt! :) 






 

Presentation


Hej och välkommen! Jag heter Elisabeth Moonnight och är 16 år, jag bor på ön Jorvik tillsammans med min häst Angeldream! På den här bloggen får du läsa om vårt roliga, underbara och hästiga liv!

Kartor

Kaka?

    

Min kanal

       

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust. Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en till flicka och häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat...
Vem är den flickan?

Sök i bloggen

Några frågor?

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Starstable bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards