angeldream

Alla inlägg under februari 2013

Av Elisabeth Monnight - 23 februari 2013 12:13

På en enda dag hittade jag 2 dubbelgångare. Steves traktor JimBo finns på 2 platser, i alla fall som jag såg, kanske t.o.m finns en 3:e... O.o

   

Och sen... En väldigt creepy grej... O.o En klon av mrs.Morse Vem är riktigt och vem är klonen? Tror du mig inte? Kolla själv!

   

CREEPY!

 

Av Elisabeth Monnight - 23 februari 2013 10:01

Hittade en massa fina bilder jag aldrig sett förr! Väldigt fina! :D

 
 
 
 
 

Riktigt snygga! Föresten, nu ska jag jobba på en ny "efterbild" eller vad man nu säger! XD Men så länge får ni nöja er med den här:

 

Av Elisabeth Monnight - 22 februari 2013 21:24

Äntligen är den klar! Enjoy! (Måste säga förlåt för innehålls sidan... Texten står utanför rutan... hehe... Märkte inte det för än nu... Aja, ni klarar att läsa det ändå! XD  )

 


  



 



 


   


 


 


 


    


 


 

        

 


 


Det var det! ;) Hoppas ni gilla det! Jag vet att det fanns några failar lite här och där... Men aja! XD Nästa tidning kommer i slutet av nästa månad, precis som den här! ;)

 

Av Elisabeth Monnight - 21 februari 2013 19:00

Har intervjuat Samantha nu! Intervjun kommer i tidningen som kommer snart. Här kommer lite bilder. Intervjun pågick lite igår och lite idag.

      

Det var rätt så kul! XD


 

Av Elisabeth Monnight - 21 februari 2013 18:00

Snart e jag klar med jorvik magazine! Det tog längre tid än vad jag planerat... Den kommer nog imorn. Om inte imorn kommer den absolut deffinitift på lördag! Får då e jag ju ledig heeeela dagen! Ska typ inte göra någonting! Men sattsar på imorn!

 

Jag har jobbat hårt på tidningen, jag har gjort 13 sidor av den. Det är 4 sidor kvar, plus Omslag... När jag tänker på det det är 50% att den kommer imorn och 50% att den kommer på lördag... Hehe... XD

 

Av Elisabeth Monnight - 21 februari 2013 17:20

Haha! Kolla vilken fail på starstable! XD XD XD

 

Hahahahahahahahahahahahaha! XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

 

Av Elisabeth Monnight - 21 februari 2013 17:11

  Hittade den snyggaste hästsvansen idag i en av skönhetssalongerna! Inte för att jag vill ha den istället för mitt hår just nu, men den e rätt så snygg!

   

Snyggt? Tycker i alla fall jag! ;)

Av Elisabeth Monnight - 19 februari 2013 21:35

Linn gav mig en till hopplektion idag! ;) Angel var inte så koncentrerad... Så det gick helt ok. Hoppen blev ganska bra, men hon uppförde sig inte så bra. Hon hade typ inte lust.

               

Tillslut hände det, det som jag visste skulle hända idag.... Angel tvärstanna innan ett hinder och jag flög över hindret utan häst! XD Angel typ somnade medan vi hoppade, hon måste ha missat att vi skulle mot ett hinder eller nåt.

 

Men Angel vaknade till efter det, så då gick det mycket bättre.

   

Ja, imorse var Angel i alla fall duktig. Då hoppade vi lite på Marleys hoppbana.

 

Det var allt för idag! Imorn kommer kanske första nummret av min tidning. Omslaget blir ett helt annat bara så ni vet. Ska inte skriva om gröna vattenfall eftersom att dem uppdragen var över för en evighet sen. Temat på tidningen blir Western ridning!

 

Presentation


Hej och välkommen! Jag heter Elisabeth Moonnight och är 16 år, jag bor på ön Jorvik tillsammans med min häst Angeldream! På den här bloggen får du läsa om vårt roliga, underbara och hästiga liv!

Kartor

Kaka?

    

Min kanal

       

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust. Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en till flicka och häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat...
Vem är den flickan?

Sök i bloggen

Några frågor?

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Starstable bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards