angeldream

Alla inlägg under maj 2013

Av Elisabeth Monnight - 3 maj 2013 17:15

Nu hr jag äntligen dragit lott och jag har en 3 vinnare. På 3:e platse kom...............................................
.................

 


HOLLY LIGHTHILL!


Du har då kommit 3:a! Ditt pris är att du hamnar bland blogglänkarna i 1 månad!


Hör av dig så snabbt som möjligt tack, annars förlorar du dina vinster och jag kanske lottar ut en ny 3:a.



På 2:a plats kom.........................

 























































































































































SONYA NIGHTSTORM!


Du har kommit 2:a! Du har vunnit 3 månader bland blogglänkarna! Fast jag såg inte om du hade blogg eller inte för det skrev du inte. Så om du inte har en blogg så får då gärna höra av dig så får Holly 3 månader istället! ;) Hör av dig så snabbt som möjligt! ;)


Och på första plats.. Kom..............................

 

 

















































































































































































































































































FELICIA LIGHTFALL!

Grattis Feli!

  • En intervju som publiceras på bloggen!
  • Du hamnar som månadens blogg i 1 hel månad!
  • Du hamnar bland blogglänkarna för EVIGT!

Hoppas du hör av dig så snabbt som möjligt! ;) Så jag kan aktivera dina priser!


Det gäller för alla! Hör av er så snabbt ni kan tack! <3


Grattis till er alla! Nu ska jag bara komma på en till blogg tävling! ;) Komer så snart som möjligt!

 

Av Elisabeth Monnight - 1 maj 2013 21:30

 

Av Elisabeth Monnight - 1 maj 2013 17:30

 

Namn: Silverbelle

Kön: Sto

Ålder: 8

Födelsedatum: 24 juni

Ras: Oldenburgare

Inriktning: Dressyr

Historia: Kommer snart

Om Silverbelle: Kommer snart

Av Elisabeth Monnight - 1 maj 2013 17:11

Nytt championat: Det var super kul! Men kom 4:a... ;_; Hatar att komma 4:a... Men kul va det!


Nya kläder: Inget va typ snyggt och det var väldigt lite, typ 4 hjälmar och 1 tröja..... Men den bruna hjälmen gillade jag dock! Ska köpa den någon gång!


Sammanfattning: Väldigt liten uppdatering, hoppades på fler raser. Men VDC va så sjukt otroligt kul att jag ändå tycker det är rätt så roligt! ^^


Poäng: 4/10


 

Av Elisabeth Monnight - 1 maj 2013 12:45

Min hitills fvorit GIF tror jag! Tog det från en video av Alice Winterbell, tycker hon gjorde det fint i videon, så jag tog det till min lilla GIF! ;)

 

Av Elisabeth Monnight - 1 maj 2013 10:48

En ny GIF! :D XD Hoppas den blev lite bättre nu! XD

 


Faaaaaast.. Vet ni va, här en en GIF jag e nöjd med som jag gjort nu....

 

En hyllning till Cinnamon! ^^

 

Av Elisabeth Monnight - 1 maj 2013 10:37

Min första GIF. Väldigt dålig.. XD

 

Den blev inte alls den bit jag ville ha, fattade inte riktigt hur man anvnde programet.. XD Men ska göra en ny nu! ;)

 

Presentation


Hej och välkommen! Jag heter Elisabeth Moonnight och är 16 år, jag bor på ön Jorvik tillsammans med min häst Angeldream! På den här bloggen får du läsa om vårt roliga, underbara och hästiga liv!

Kartor

Kaka?

    

Min kanal

       

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust. Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en till flicka och häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat...
Vem är den flickan?

Sök i bloggen

Några frågor?

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Starstable bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards